Nuffnang

Friday, September 28, 2012

Mencari Tip2s untuk menjawab Exam esok...

Hari ni aku datang berkerja bukan nyer buat kerja...hehehehe...last minit study memang kelam kabut di buat. Time ni la nak google itu, time nih la nak tulis note, time ni lah nak buat latih tubi math, time  nih la baru nak buat semua benda...

Macam mana la semua note aku buat nih nak masuk dalam kepala nih. Makin aku membaca makin berat pulak otak aku nih, kepala pun berdenyut-denyut macam nak pecah...memang otak aku nih slow kot, x boley nak process information untuk di muat kedalam otak-otak..Macam komputer lak otak nih kan...makin kita load banyak makin slow & berat RAM die...jangan hang sudah!!
Ya Allah mintak dipermudahkan lah urusan hambamu ini...Semoga dapat menjawab soalan dengan tenang... AMIN...

Info-info yang aku cari....

Senarai Menteri
Suruhanjaya Reid
Brain Storming Math
1Malaysia
Malaysia Kita (Isu-isu Semasa)
Perdana Menteri Malaysia
Electronic Government In Malaysia
Panduan Peperiksaan Penolong Pegawai Teknologi Maklumat F29


No comments:

Post a Comment