Nuffnang

Friday, March 1, 2013

Steak...

Tekak terasa nak makan western food pulak. So, bagi cadangan dengan husband nak makan dekat The Ship Kg. Baru...
Balik keje lepak dulu dengan member-member m0mmy's 84 geng masa sekolah dulu dekat SK Corner Taman Impiana Puchong. Masing-masing dah ada what's up hari-hari keep in touch...tiap-tiap hari ber what's up..seronok & macam-macam citer.Lepak dari pukul 6.30 sampai kul 8.00 malam...rasaa macam cepat jer masa berlalu...lawak & happening..next time nak plan lepak-lepak lagi...Geng yang lepak Wa,Ida,Hada,Ain,Azwa,Salwa & Aku.


Dah pukul 8 malam masing-masing mengelabah nak balik takut laki marah or mak marah...almaklumla masing-masing dah mak orang, anak kemana, laki kemana...lepak & gelak2 tak hinggat dunia...wakakaka...

Aku pun sama la jugak dah set time dengan Husand pukul 8 dia tunggu aku kat tempat keje nyer nk pg Dinner. Dia malas nak balik dulu, dah alang nak ke KL dia suruh aku datang tampat dia then terus pergi Kg Baru.
Dah sampai rumah kemas-kemas rumah, then siap kan anak-anak. Tetiba husband kol, ingat dia nak marah ker sebab lambat...sib baik dia kata gerak la lambat sikit, jemmed nih...lega terus aku....fuhhh...
So, bergerak la aku & anak-anak pi amik dia.

Parking kat The Ship Kg Baru nih sungguh mencabar...selit-selit parking rumah orang..jalan pun sempit.Akhirnya dapat park jauh giler kene menapak nak ke restoran tu.

Cari table pulak susah...dapat port dekat dengan toilet...senang Athirah nak ulang-alik pergi toilet..memang 3x la ulang alik ke toilet kejap-kejap dia nak kencing la..nak berak la...sabor ajer la..
Order steak & Lamb chop...


Iqbal memang lapar..sampai jer makanan dia pun ngap...

Yang athirah layan Penghibur ..main lagu sedap suara dia nyanyi...Athirah siap goyang-goyangkan badan lagi...
Aku makan sambil berpeluh-peluh kipas tak tak berpusing kat area kitaorang..
Makan cepat-cepat sebab dah rimas...
Then, terus balik rumah..
Sekian...




No comments:

Post a Comment