Nuffnang

Friday, February 3, 2012

Penipuan Besar

Hari ini aku dikejutkan dengan Announcement dalam FB berkaitan dengan penipuan dari seorang kenalan lama yang sama belajar di Unikl. Mustakim Zulkifli namanyer. Aku kenal pun sama course belajar..kenal2 gitu jer...

So, one day tuh aku ternampak iklan baju T-Shirt yang satu family yag bapapk, mak anak2 oleh pakai sama tuh kire macam Boria family la...Then aku just mesagge jer lar Si Mus nih untuk pre order la katernyer one of the design baju tuh. Aku decide nak bayar lambat cikit la. Die advice before 8hb feb nih kene bank in.

Eh..die ader bagi diskaun..free postage and total harga is RM162 then after diskaun is RM160 diskaun RM2  jer..sikit benor..

Aku baru jer nk decide nak bank in thru Maybank2u..mula2 aku ader cash kalau aku bankin pakai deposit cash pun boleh masa aku pergi Maybank Taipan masa lunch tadi, tapi hati mcm berat jer terus aku bank in kt akaun sendiri dulu nnati baru bank in.

Dalam perjalanan aku nk pergi Mydin Usj aku dapat Wall post dalam FB dari Fazliana Yaakub pasal makhluk Allah nih yang dia kater Makhluk Allah nih kaki tipu. Nasib baik lah ader BB boley dapat new update immediatelly..hehehehe die dah kene tipu pasal duit kutu..bukan dia sorang saja yang kena tipu ramai lagi..scary pulak aku dengar kes nih..memalukan sunnguh..kesian giler diaibkan semua budak2 ex Unikl dapat info and majoriti yang kenal makhluk Allah nih macam x sangka termasuk la dengan aku sekali.

Harap muker jer baik tapi perangai menipu..makan duit haram..Isssh2 mintak dijauhkan..

Then aku terus call husband x jadi bayar baju tuh terus aku shopping baju kurung nak pergi kenduri esok kat Melaka.hahahaha mak suker okeh...

No comments:

Post a Comment