Nuffnang

Thursday, May 31, 2012

Jumper Blogger


Pergghh macam jumper artis lak aku excitednyer...

Masa wedding Zue di disimpang batu arang aku terjumpa blogger yang aku memang silent reader blog dia. Memang aku suka baca blog dia sebab blog dia penuh dengan cerita-cerita keluarga yang sungguh harmoni dan happy. Dia nih ibu kepada 4 orang anak pompuan, macam-macam cerita la dia kongsikan. Cerita yang bersahaja...

Masa mula-mula terserempak dia dalam bilik pengantin tuh aku macam eh’ macam kenal la..eh’ nih blogger yang aku selalu baca blog dia tiap2 hari..kalau dia rajin update aku selalu la bukak, kalau dah x der berupdate2 tak der la aku bukak. Tetiber aku macam blur..eh aper ea nama dia..ai ai jer aku igt... url blog dia x der la aku hafal..Cuma aku igt my life as mother macam tuh la...memamg aku tgh blur time nih...macam mana aku nak mula tegur dia nih....

Aku Tanya akak x der job lagi ker hari nih? Hari nih ader berapa job make up kan orang.. bergetar2 sore aku.. mesti kak ai dalam ati dia cakap ..eh budak nih..ntah ape2 ntah soalan dia nih..

Aku photographer for that day..so nak borak lebih kang aper pulak orang kater nk buat job ker nak mengular...hew hew

Aku just tanyer anak akak dah sihat ker? Akak hari tuh bukan sakit ker..denggi ker haper..

Rasa nak berborak tnyer macam-macam dekat blogger tuh...tapi aku blurr & tengah menjalankan kewajipan aku sebagai photographer...

Masa kak ai tuh nak pergi siapkan pengantin lelaki.. aku ajak dia tangkap gambar dengan aku..sekali Huda bley cakap aku selalu baca blog akak..dah dia tersipu malu..eh ko baca blog akak yang mana satu nih..aku cakap la yang personal..hahaha dah pecah tembelang kak ai..dalam blog open jer tulis & gambar pun gila-gila tapi syok tengok..dia jenis yang selamba..tapi bila jumpa live..kecik jer rupernyer kak ai nih..cantik pulak tuh....kagum aku..terus rasa nak buat idola...hahahaha

No comments:

Post a Comment