Nuffnang

Sunday, June 17, 2012

Hepi Fathers Day


Selamat hari bapa kepada Abah , Bapa Mertuaku & especially to Ayah kepada anak-anakku...

17 Jun rupanya Hari Bapa...aku igtkan 9 Jun, sebabnyer my side burn (husband) ingatkan aku minggu lepas, “sampai hati tak wish Hari Bapa Kat abang” aku pun peliks hari tuh ker sebab kat TV, FB dll x der pun info pasal hari tu hari Bapa. Tak nak bagi dia berkecil hati aku pun Sms ler “ Selamat hari Bapa dari Iqbal, Athirah & Ibu...” SMS jer.Tu pun dah buat dia happy...ok lah tuh dari ajak gi dinner ker aper ker.

Hari bapa laki den x der gi fieldwork kat Pahang, sib baik dah wish last week. So, kira dah celebrate in advance la hari bapa tuh. Minggu nih jugak besday my beloved sister Yong yang ke-30, dah tua kmau yer...

So, aku just buat cake chocolate kukus. Baru nak try buat whipping cream nak decorate atas cake tuh, punya la jahil bab2 cake nih aku gi taruk whipping cream time cake tuh panas baru kuar dari tempat kukus, dah banjir cake aku...whiping cream tadi mencair kan dirinyer...

Sib baik aku ada backup krimwheel aku buat lagi untuk decorate atasnyer pulaks...

Inilah hasilnyer.... die nyer bunga dah mencair jatuh ke tepi..


Happy Fathers day to All


No comments:

Post a Comment