Nuffnang

Wednesday, October 10, 2012

Obses Adam & Hawa

Masa mula-mula drama Adam & Hawa nih keluar aku tak ambik port sangat.Novel nyer pun aku dah baca masa dulu zaman belajar-belajar. Dah tak ingat tahun biler..tengok-tengok novel tu masih elok lagi dekat rumah mak aku. Bila keluar jer drama Adam & Hawa nih aku tengok Mak aku, adik-adik aku sibuk menelaah Novel tuh sampai habis. Lepas tu aku tengok Novel terbiar jer atas almari. Dengan tidak sengaja nyer aku ambik novel tu then start menelaah balik isi kandungan dalam nyer hanya 2 hari jer aku dapat habiskan membaca novel Adam & Hawa. Bila dah feel-feel baca story dalam novel tuh macam x puas hati jer, aku mintak ofismate download citer nih sebab rumah aku x pakai Astro Beyond ni. Macam rugi pulak nak ambik sebab kami hanya menggunakan TV Kotak jer..

Masa aku dok feeling membaca novel nih tersentuh dengan ayat-ayat yang Adam Mukhriz katakan pada Aina Hawani....Mula lah cari laki nak soh die buat macam Adam Mukhriz..dasar obses dengan citer novel Adam & Hawa....

Novel dah habis baca...aku belum start lagi nak tengok drama nih yang dah di downloadkan tapi ada episod 1-20 jer...Errmm kalau boley nak la sampai episod terakhir. Baru rasa puas nak feel-feel... Ni kang baru nak start feel...tetibe Bersambung......potong stimm jer...

Tunggu dulu la sampai Episod kemuncak nyer...Bile aku tengok trailer drama Adam & Hawa yang dilakonkan oleh Aron Aziz dengan Nadiya Nisa memang sesuai sangat dorang kena dengan watak nyer. Adam Mukhriz dengan kehenseman nyer...Aina Hawani yang garang,ego..pandai Nadiya Nisa bawak watak Hawa nih. Layan siot tengok trailer pun dah feeling...aduhhhh....


Meh layan trailer

No comments:

Post a Comment