Nuffnang

Friday, January 13, 2012

Gunung Datuk & Angsi

Bersamaan 14-15 Jan 2012 naik gunung datuk dan gunung angsi kat Negeri Sembilan. 1st time nak mendaki gunung...16hb hari jadi aku yang keberapa tuh? sweet 18 lagi kot..perasan jer...tambah lagi 10 tahun lagi...cer tambah...berapa..dah tahu senyap k..aku sedar dah tua dah diri nih...nak request aper yer besday present nih...x pernah dapat besday present..sob..sob...hikhikhik..giler aper nangis pastuh gelak..sengal...
 sengalkan diri sendiri.
Baru aku perasan tahun lepas on tarikh besday aku mesti mendaki..tahun lepas mendaki bukit..tahun nih mendaki gunung..2 gunung lak tuh nak mendaki..gunung datuk dan gunung angsi...tahun depan nak mendaki gunung everast plak kot..hahahahaha...veragan..nih besok nih..mampukah aku mendaki sampai 2 gunung sekali harung tapi satu hari satu gunung...InsyaAllah mintak2 selamat pergi dan selamat balik...Amin jauhkanlah dari benda2 yang tak sepatutnya....
Besday nak wish necklace la...x pernah dapat necklace masa besday..(buat2 ayat kesian)...hehehehe

No comments:

Post a Comment