Nuffnang

Sunday, January 20, 2013

Majlis pertunangan & jumpa kawan lama...

Selamat sudah adik ipar aku bertunang dengan pilihan hati/pilihan keluarga.
Aku sponsor kek ngan coklat...
Coklat aku gubah jadi love then letak-letak jer coklat-coklat kecik dalam tuh. Masa aku tengah gubah nih Si Athirah ngan Iqbal dah ngap2 coklat nih...

Then, aku tempah kek dengan my best prenz Ee mylittle mia oven
Cantik sangat kek Ee...






Bertolak dari Kem PJA Semenyih rumah Adik Ipar husband pukul 1.00. Lalu SKVE>ELITE>GUTHRIE.
Banyak giler toll nak hadap, tapi sebab nak cepat lalu jer...
Dah sampai Saujana Utama, berhenti di Petronas, baca doa selamat.


Dah sampai rumah pihak perempuan, perberbincangan & perundingngan.kata sepakat dah di persetujui semua.

Ibu tangkap gambar adik ibu...nak jugak


Sesi menyarung Cincin merisik & bertunang.


Budak nih meragam pulak time-time nih. Ishhh2 menguji kesabaran ibu & ayah jer Muhammad Iqbal nih.Kalau ada benda tak kene dengan iqbal mesti nak mengamuk. Lepas jer makan terus jer ceria balik. Aku memang dah agak sebab aper dia mengamuk.Lapar sampai mengamuk.

Niswan & Rahim
Congrates both of you!!!


Julia & Rahman...bakal Ibu & ayah soon.

Pic aku nih Athirah yang snap...

Tangkap gambar sendiri

Duck style

Tetibe jumpa member Unikl tengah makan with her Family in law nyer dekat Hj Samuri Kajang... Eja...Slim nyer  ngko dah...gambar dari bawah.Iqbal yang tangkap....

Lepas makan-makan dekat satay kajang, balik...sangat penat dan mengantuk...besok keje wey...



No comments:

Post a Comment