Nuffnang

Saturday, December 8, 2012

Wedding Cousin

Selamat Pengantin Baru Nadiah & Helmi. Sedara sebelah mak aku, kira anak buah mak aku la dia nih. Aku kenal dia masa aku baru habis form 5 kerja dekat Mc'D Subang Parade, Nadiah pulak kerja dekat Pizza Hut depan Mc'D , habis waktu closing jer kitaorang buat sistem bater, dia bagi aku pizza aku bagi dia burger Mc'D...Nadiah nih sangat lah brutal dan dia nih jenis peramah sangat.
Majlis kahwin dia diadakan di Dewan presint 15 Putrajaya.
Kebetulan jumpa dia di alamanda awal bulan Oct hari tuh, sempat dia jemput aku & mak aku datang wedding dia. Nasib la jumpa....

Selamat Pengantin Baru Nadiah

Family Nadiah


Athirah makan Cendol
Senyuman Athirah
Sebelum balik snap dulu dekat pintu gerbang
Buat senyum macam tu lagi






No comments:

Post a Comment